فوق تخصص مغز و اعصاب
نوشته شده توسط : elham

فوق تخصص مغز و اعصاب

دکتر جباری یکی از بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب در ایران است. این متخصص دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که توانسته بسیاری از افراد را مجذوب خود کند. 

بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب دکتر جباری است.

سابقه و هدف: در عصر فوق تخصص عصب شناسی ، اکثر متخصصان مغز و اعصاب دارای زمینه مورد علاقه متخصصان خواهند بود. هدف از این مطالعه چندملیتی مقطعی ، شناسایی زمینه های کلیدی مورد علاقه کارآموزان یا متخصصان خردسال ، ارزیابی تاثیر بالقوه علاقه به تحقیق و در نظر گرفتن نتایج با توجه به نیازهای جمعیتی بود.

روشها: درمجموع از 300 متخصص و متخصص مغز و اعصاب که برای شرکت در کنفرانس آکادمی نورولوژی اروپا بورسیه دریافت کرده بودند ، برای شرکت در این مطالعه دعوت به عمل آمد. ویژگی های جمعیت شناختی و مرتبط با کار ، و همچنین فوق تخصص اصلی ، از طریق یک پرسشنامه الکترونیکی ناشناس مورد بررسی قرار گرفت. مشارکت کنندگان دارای مدرک بالاتر (PhD/MD) یا کار در پست های تحقیقاتی ، پژوهش گرا محسوب می شدند.

نتایج: در مجموع ، 191 متخصص مغز و اعصاب در حال آموزش یا متخصصان جوان پاسخ دادند (میزان پاسخ 7/63 درصد). اطلاعات کامل برای 187 شرکت کننده (59.4 f زن) در دسترس بود. میانگین سنی نمونه مورد مطالعه 4/3 ± 5/30 (محدوده 25-45) سال بود. متداول ترین فوق تخصص اختلالات حرکتی (2/18 درصد) ، به دنبال آن مولتیپل اسکلروزیس (2/11 درصد) و صرع (2/10 درصد) بود. این تفاوت قابل توجهی بین شرکت کنندگانی که پژوهشگر بودند یا نبودند ، وجود نداشت.

نتیجه گیری: یک ناسازگاری بالقوه بین علایق کارآموزان و نیازهای آتی افرادی که به آنها خدمت می کنند وجود دارد ، که برای برنامه ریزی نیروی کار مهم است.

برای آشنایی با دکتر رضا جباری فوق تخصص مغز و اعصاب می توانید بر روی لینک کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: دکتر جباری , فوق تخصص مغز و اعصاب ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: